Ha! Usamah tu nama manusia. Manusia yg bernama lelaki and of course not my boyfriend! Mention lagi, NOT A BOYFRIEND.hehe. Sempena imtihan paper Al-Quran esok, I feel like wanna come out with an entry about my gojes, sempoi, lawak Syeikh lecturer subjek yg tertera kat atas.
One day...
"Okay, read after me. Surah al-Bayyinah."
Usually, Syeikh Usamah will read any Surah without referring to the mashaf. Btw, apa Pqa cakap ni, nama pun Syeikh, of course la 1 Al-Quran in his mind and his liver. #eh liver?? Hati?? Pon boleh... To make the short story,:#&#huebdk--#;#ufjxk@@&#gjr
Ha! Syeikh tu tersilap baca and suddenly he lost. I mean bacaan dia. LoL! Then, all of sudden, (main2 pipi,rambut, tersengih2 macam org buat salah) he said, "You have to hafaz and memorized this surah. But this surah, I will not ask in the exam."
"Why?"
"I can't memorize this surah very well, so I don't wanna ask you in exam."
Hahahahahahaha. Berguling2 kitorang memang rolling in the deep lah. #eh. Silap mood. Memang gelak sakan. Sabar jela Syeikh ni.
Penutup entry, Syeikh ni selalu mengantuk, menguap, pastu request one of the students pergi mintak pakcik kerja kuliah buat nescafe. #kaitanlasangat
Salam.
No comments:
Post a Comment